1. Na stronie Archido.pl za pomocą kliknięcia „Zamów projekt”
Proces ten jest niezwykle prosty – wystarczy wcisnąć okienko z napisem „Zamów projekt” i postępować zgodnie z pojawiającą się instrukcją. Podczas wypełniania formularza zamówienia zostaniesz poproszony o podanie swoich danych kontaktowych oraz danych do wysyłki projektu. Możesz wybrać płatność przelewem tradycyjnym lub bramkę szybkich płatności on-line. Istnieje możliwość zamówienia dostawy za pobraniem (płatność przy odbiorze).
Zamawiając w Archido.pl wysyłkę projektu otrzymujesz GRATIS!
2. Osobiście
W siedzibie firmy: Dobieszków 8S, 95-010 Dobieszków
Umów się na odbiór projektu pod numerem tel. 517 970 199
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.
(Nie ma możliwości odbioru projektu w dniu, w którym dokonano zamówienia. Czas oczekiwania to min 2 dni.)
3. Pocztą elektroniczną:
Wysyłając e-mail na adres: kontakt@archido.pl
4. Telefonicznie:
Pod nr tel.: 517 970 199
Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00
Dane niezbędne do złożenia zamówienia:
- Nazwa projektu, wersja
- Dane niezbędne do wystawienia faktury:
- Imię i nazwisko / Nazwa firmy
- Ares zamieszkania
- NIP w przypadku firmy
- Dane do wysyłki (jeżeli są inne niż dane fakturowe):
- Imię i nazwisko / Nazwa firmy
- Adres zamieszkania
- Dane kontaktowe:
- Nr telefonu
- Adres e-mail
Warunki zwrotu:
- Dajemy możliwość zwrotu w termie 14 dni kalendarzowych, zgodnie z ustawą z art. 10 "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za produkt niebezpieczny" (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 ze zm.)
- Zwrot projektu należy zgłosić mailowo na adres: kontakt@archido.pl
- Odesłany projekt nie może nosić śladów eksploatacji (bez śladów rozszywania w celu kopiowania, bądź uszkodzenia) musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony – w oryginalnym opakowaniu. Zwrócić należy również wszystkie bezpłatne dodatki dołączone do projektu.
- Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi projekt został dostarczony do klienta wraz z fakturą zakupu.
- W przypadku zwrotu towaru klient pokrywa koszty przesyłki zwrotnej
- Zwrot pieniędzy dokonujemy wyłącznie na rachunek bankowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej i potwierdzenia, że jest kompletna.